Οι δραστηριότητες της Greco Marine, προεκτείνονται και σε άλλους τομείς εκτός από την κατασκευή σκαφών αναψυχής, όπως πλωτές προβλήτες, με πρωτοπορία στην Ελλάδα, καθώς σχεδίασε τις πρώτες πλωτές προβλήτες πριν από 15 χρόνια και κατοχύρωσε με Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας. Σήμερα, στο ναυπηγείο της Greco Marine παράγονται τρεις τύποι προβλητών: ΚΑΒΟΣ - ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ - ΜΟΥΡΑΓΙΟ ανάλογα με το χώρο που προορίζονται και τη χρήση. Επίσης κατασκευάζονται και Πλωτές Εξέδρες διαφόρων τύπων. Επίσης, σε συνεργασία με το Ε.Μ.Πολυτεχνείο, την ΕΑΝΤ - Εταιρεία Ανάπτυξης Ναυτικής Τεχνολογίας, το ΕΛΚΕΘΕ - Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, την Marak Ηλεκτρονική και άλλες εταιρείες που ασχολούνται με ερευνητικά προγράμματα, έχει δημιουργήσει μια γκάμα κατασκευών, όπως τους πλωτούς κυματογράφους ΜΕΔΟΥΣΑ, το Ελλειπτικό Αντιηχείο και άλλες εργασίες, που έχουν κίνητρο την συμβολή της εταιρείας στην εισαγωγή νέων τεχνολογικών - επιστημονικών μεθόδων.
Πέρα από τις εξειδικευμένες κατασκευές, η Greco Marine κατασκευάζει τεσσάρων τύπων μηχανοκίνητα πολυεστερικά σκάφη καθώς και ιστιοπλοϊκό. Πρόκειται για τον “ Καπετάνιο “ μια ταχύπλοη βάρκα με αιχμηρή πλώρη, που έχει γράψει ιστορία, όταν το 1972 έκανε το ταξίδι Πειραιάς – Κρήτη, με εφόδια … εποχής. Το Divers, ένα επίσης ταχύπλοο αλλά με περισσότερο σπορτίβ χαρακτηριστικά, το 570 Cab, πιλοτίνα βασισμένη στις δομές του “ Καπετάνιου “ με άνετη και φωτεινή καμπίνα.
H "Γαζέλα" της Greco Marine είναι ένα καθαρόαιμο ταχύπλοο open fishing με βαθιά είσοδο δίεδρου και δύο παρατροπίδια σε κάθε πλευρά, όπου το πρώτο καταλήγει στον καθρέφτη, ενώ το δεύτερο – το πλησιέστερο στη δίεδρο, σβήνει περίπου ένα μέτρο πριν. Το chine διαμορφώνεται προοδευτικά από την πλώρη και στα πίσω τμήματα διευρύνεται σε ύψος και όγκο με αρκετές μοίρες αρνητική κλίση, δίνοντας έτσι πλευρικά στηρίγματα στο κήτος εν στάση και ελέγχοντας αποτελεσματικά την υδρολίσθηση στις μανούβρες. Με τη διάταξη αυτή, μειώνεται σημαντικά το “ μπότζι “ που πολλές φορές γίνεται και ενοχλητικό. Όπως φαίνεται και στο οπτικό υλικό, στον καθρέφτη προβλέπεται μικρό ενσωματωμένο μπρακέτο, κάτι που βελτιώνει τη δομή του σκάφους και επιτρέπει την τοποθέτηση μεγαλύτερης ιπποδύναμης κινητήρων, που σε ανώτατη τιμή, φθάνει τους 150 ίππους. Επί της ουσίας, πρόκειται για το μπρακέτο που η προηγούμενη έκδοση του Gazelle χρησιμοποιούσε και τώρα έχει αφομοιωθεί στον φέροντα οργανισμό. Σημειώνω εδώ, πως ο βοηθητικό κινητήρας θα πρέπει να είναι ανασηκωμένος κατά την πλεύση, καθώς το πόδι του βυθίζεται στο νερό με τις ανάλογες συνέπειες.
Το πρυμνιό τμήμα, που είναι και το πιο φιλικό για τον ψαρά, προβλέπει καθίσματα δίπλα στις κουπαστές, ενδιάμεσα χαμηλό καπάκι για το αμπάρι, καθώς επίσης και δύο “ βούτες “ μικρούς αποθηκευτικούς χώρους με καπάκι, που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα κατά το ψάρεμα. Το ίδιο και το μικρό ταμπούκι δίπλα στη λεκάνη της μηχανής, που μπορεί να φιλοξενήσει την ανεκτίμητη πρυμνιά άγκυρα.
EXTREME RIB GRECO MARINE
Τηλέφωνο: 2106613777
Κινητό: 6977330692
Ναυπηγείο κατασκευής σκαφών - πώληση μεταχειρισμένων πωλήσεις αξεσουάρ τρέιλερ κινητηρίων ενοικιάσεις σκαφών, μεταφορές σκαφών Γλυκά Νερά
Περιγραφή
Περιοχή
Λεωφ. Λαυρίου 14, Γλυκά Νερά 153 54
Σχολια
Γράψτε το σχόλιό σας
Σχόλια
Stickies
Lovies